27 januari, 2011

Hey

Efter all stress denna dag så ska det bli skönt med träning igen ikväll. Och det ser fortfarande bra ut och bra träning igår! Tänkte göra som några andra gjort:


Namn: Hanna Johansson
Född: 1993-02-08 
Stjärntecken: Föralltid vattuman, även fast någon konstig forskare säger nått annat
Modersklubb: Haninge HK i mitt hjärta
Hur länge har jag spelat?: sen 6-7års åldern tror jag, spelat med några av 92erna sen handbollskolan
Intressen: Handbollen! Och umgås med vänner. Det finns inte så mycket fritid nu under skolgången.
Kort om mig själv: Rätt konstig men snäll person. Det bästa jag vet är piggelinglass och spontan grejjer. Jag går andra året på Fredrika Bremer i Sam/idrott ledarskap, går även handbolls akademin där. Just nu är jag fruktansvärt trött på skolan. Hör man inte mig när jag pratar så hör man mig när jag skrattar. Handboll, vänner och familj är livet. 
Handbollsidol (jag vet, lame): Aldrig riktigt haft någon idol, har dock alltid vart kär i Johan Petterson sen man va liten
Planerar att sluta på handboll: Så länge jag går i skolan ska jag spela handboll. Kanske blir ett litet uppehåll när jag sedan planerar att åka ut och resa efter gymnasiet, men det är långt dit. Handboll kommer dock alltid finnas i mitt liv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar