09 mars, 2011

3 matcher kvar!

Hej alla grymma tjejer och ledare!

Vi har haft en väldigt bra säsong för både dam och junior. Vi har haft en sammanslagning, med allt vad det innebär och spelat ihop oss väldigt bra. Lärt känna många nya ansikten och fått mycket ny energi på träningarna. Jag är sjukt glad för det!

Meeeen...

Det är fortfarande en bit kvar av säsongen, och den senaste 1,5 veckorna så har det känt som om säsongen varit över. Men faktum är att vi har 2 sjukt viktiga matcher kvar att spela (i Damserien). Sannadal och Huddinge! Huddinge har klivit upp rejält och har en riktigt bra trupp. Vill vi knipa åt andra platsen och ha chans att kvala upp till division 2 (vilket alla sagt att vi vill göra) så krävs det mer än det som varit senaste veckorna.

Jag är fullt medveten om att 1 av veckorna har varit lov, men den dåliga trenden med dålig närvaro fortsatte också i måndags. Det är ledsamt för vi har så mycket kvar att göra, så mycket kvar att ge.

Jag hoppas att ingen tar detta inlägg på fel sätt. Men det är en bit kvar och jag vill att alla ska bli uppmärksammade om detta. Hoppas verkligen på bättre närvaro, speciellt de kommande två veckorna då vi måste få igång vårt spel inför Huddinge och Sannadal. Vi ska vinna dem matcherna! SKA! =) Det finns ingenting annat en vinst och då måste vi också träna inför det.

Sjuka? Drick te, ät apelsiner, kör till med alla huskurer ni har och kom ner och träna!
Skador? Vi skiter i dem, snart är det sommar och då får vi ta tag i dem då :)
Bortresta? Kom hem :) nu har ni haft det alldeless för bra! Och vi saknar er.

Vi måste fortsätta sträva efter samma mål. Så, nu kör vi dem här sista veckorna och sista matcherna tillsammans! Vilka är med mig?

Lots of love. Sannis


Ett skepp med kärlek till Mucklan också.
Du är så grym, du anar inte! 

1 kommentar:

  1. Mycket bra skrivet Sanna! Jag håller med, och tack så mycket för omtanken, det värmer kan jag säga :)

    SvaraRadera