09 mars, 2011

önskar....

Mycket bra skrivet Sanna! Jag tycker åxå att det har kännts lojt och lite flammsigt på träningarna. Vi måste komma upp i näst intill matchnivå på träningana annars ger det inget! Sen för min egen del så vet jag inte om jag kommer kunna träna/spela för fullt mer denna säsong, vaden gjorde sig påmind senast ikväll på träningen och det är förjäkligt. Jag vill sååå gärna spela och jag önskar att jag fick vara på planen med er både på träning och match, men är man gammal och dum som inte lyssnar på kroppen så fick jag ta smällen..och tyvärr ni åxå, för man skan ju inte säga att vi har gott om M6:or för tillfället, fast vi egentligen har gott om dem :) Jag önskar att jag kunde ignorera skadan/smärtan (så brukar jag göra med det mesta, bara bita ihop och köra på) men i det här fallet så kan jag inte, alltså vaden håller inte.....
Jag försöker dock visa mitt intresse och tar mig ner till träningarna ändå, även fall det e skittrist att köra styrka bredvid och faktiskt ganska så jobbigt att ha Melvin med, hur mycket jag än älskar gullungen, så e det ett bök att få oss dit i tid, mellan måltider, bylsiga kläder, släpande på vagn och bilstol och nattning....

2 kommentarer:

  1. Tycker du gör ett grymt jobb att komma ner och kunna få ihop allt med Melvin och så. Men förstår att det kan vara jobbigt också!

    SvaraRadera
  2. Håller med Sanna, du borde få en guldstjärna för allt slit som du har för att kunna träna.Melvin är en riktig gull unge men det blir svårare och svårare att få honom att tänka på ngt annat än mamma :)
    /Mucklan

    SvaraRadera