22 januari, 2011

Ja, jag vet att jag skriver detta en lördag 23.41..

Jag skulle vilja skriva ett par väl valda ord om dagens match, men jag orkar inte. Jag orkar inte prata om den skitmatchen! Tror bara att nervositeten och det faktum att vi faktiskt kan vinna mot dem satte alldeles för många spärrar för oss att prestera. Men nu blickar vi framåt. Nästa match kämpar vi för varandra och jobbar som ett lag så kommer det gå bra!

Namn: Sanna Lina Maria Lindqvist 
Född: 1991-04-06
Stjärntecken: Vädur, men nu har dem ändrat datumen på stjärntecken så vet inte om jag fortfarande är det?
Modersklubb: Haninge HK!
Hur länge har jag spelat?: Jag vet faktiskt inte, har varit lite fram och tillbaka. Började ett tag, slutade och började dansa istället och på dansen slutade jag när jag var 14-15 och sen dess har jag bara spelat handboll i alla fall. Men innan jag började på dansen bara så vet jag inte hur många år det var innan? Ett, två, tre? Mucklan? Vet du?
Intressen: Handboll måste jag nog skriva. Men annars pluggar jag till sjuksköterska på Röda Korsets Högskola, har en pojkvän som jag varit tillsammans med i 4 år, en fin familj, dem bästa vännerna (några hittar man i vårt kära lag) jag tycker om bra musik, att fotografera, att umgås med roligt folk, pyssla med foton i olika album här hemma och jag älskar att skriva!
Kort om mig själv: Det mesta är nämnt, men annars så är jag 19. Jag älskar att vara på pojkvännens landställe, där kan man koppla bort precis allt, underbar känsla! Jag tycker om att få folk att må bra och gör det gärna. Jobbar lite extra på Ica Kastanjen för att dryga ut studiekassan som är väldigt tunn. Tänkte plugga klart dessa år i skolan, vilket är 2,5 år till! 
Handbollsidol (jag vet, lame): Jag är dålig på idoler. Men landslagen nu är sjukt inspirerande!
Planerar att sluta på handboll: När jag känner mig färdig med det kapitlet och tänkt att bläddra vidare = vet inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar