23 januari, 2011

this is me.

Namn: Kyriaki Amalia S.
Född: 1993-12-28
Stjärntecken: Stenbock.
Modersklubb: Handens sk!
Kort om mig själv: Jag är en glad, kreativ, tankspridd tjej som går andra året, natur/natur på östragymnasium i skogås.  
Hur länge har jag spelat?: Jag är väl inne på mitt åttonde år, om jag inte räknat fel.
Intressen:
Handboll (!) och annat som inkluderar idrott, bollar och människor.




Att fota, som ni kanske har märkt. Älskar att ha med mig min kamera överallt och fota det mesta, främst människor. Och när den inte hänger runt halsen så känns det tomt utan den, faktiskt. Jag har även en egen blogg där jag lägger upp bilder och skriver lite, ni kan kika in där ifall ni vill.

Musik är ett stort intresse, gick i orkesterklass i 6-9:an. Jag spelar huvudsakligen gitarr.  Jag sjunger också, spela bas och piano. Det har blivit nu på senare år då jag skriver eget, det är så mycket roligare än att spela andras låtar (a)

Jag tycker även om att läsa, fast nästan bara på engelska. Böcker på svenska faller ofta väldigt platt för min smak.
Handbollsidol (jag vet, lame): Har nog rätt många, hahah jag har blivit en handbollsnörd nu under VM, vet inte hur många matcher jag har kollat på, och när man börjar veta namn och känna igen spelare som inte spelar i det svenska laget, ja då börjar det nog gå lite för långt.

Planerar att sluta på handboll: Vet inte, men antagligen om jag skulle skada mig ordentligt och inte få spela.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar