25 januari, 2011

Om en lagledare:

Namn: Anne-Lie "Mucklan" Margareta Iffland
Född: 1965-09-01
Stjärntecken: Jungfru
Modersklubb: Haninge HK
Hur länge har jag varit ledare: Funnits med som aktiv förälder när David började spela i P89 för ca 14 år sedan. Lagledare för F90/91 i snart 10 år.
Intressen: Min familj, min handbollsfamilj, umgås med vänner, resa, läsa, plocka svamp med min pappa :)
Kort om mig själv:  Uppvuxen i Bredäng, men varit Haninge bo på somrarna sedan födseln. Jobbat som tandsköterska sedan -81. Höll inte på med handboll som ung utan truppgymnastik, basket och när jag träffade Lasse -84 började jag faktiskt att cykla under ett par år. Gillar livet i stort men skulle vilja jobba mindre och fika och umgås med vänner mera :-)
Handbollsidol (jag vet, lame): Håller med Carro här och säger "Bengan-boys", finns en del guldkorn i "nya" landslaget också.
Planerar att sluta på handboll: När ni inte vill ha mig längre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar