25 januari, 2011

Det här visste ni inte om mig...

Namn: Ann-Sofie Rosalie Löfgren
Född: 1990-05-01
Stjärntecken: Oxe, starkare än Caroline Bladh, måste jag bara tillägga!
Modersklubb: Haninge HK
Hur länge har jag spelat?: Sen jag var ca 7 år. Vilket jag får tacka min kära lagkamrat Caroline Bladh för. Utan henna hade jag nog aldrig tänkt tanken.
Intressen: Handboll (sport allmänt), vänner/familj, pojkvän.
Kort om mig själv: Glad-, öppen-, social- och pratglad (ibland för pratglad) tjej/"lagmamma". Jag går 3e terminen på Socionomutbildningen och bor ihop med min pojkvän. När jag inte är i skolan, tränar jag mitt lag (pojkar födda 98 också i haninge), tränar själv, träffar kompisar, äter, skiter eller sover.
Handbollsidol (jag vet, lame): Det är nog fortfarande Stefan Löfgren, inte bara för efternamnet utan han är ju dessutom snygg ;)
Planerar att sluta på handboll: Aldrig! Om jag inte längre kan spela handboll själv ska jag fortsätta träna ett lag eller liknande. Skulle aldrig kunna hålla mig totalt borta från en sådan härlig sport!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar