11 februari, 2011

Hejhopp

Hello tjejer, och killar.
Dags för mig att inta bloggen också antar jag... Bra saker ni hade kommit fram till igår tycker jag! Ska memorera allting så tror jag faktiskt att det kommer bli grymt.
Jag kommer tillbaka till träningarna/matcherna nästa vecka, jag har gjort illa knät på nåt dumt sätt så det gör ont att springa/hoppa just nu. Kommer troligen och hejar fram er på söndag mot AIK iallafall. Kör hårt då! Ikväll med såklart.
Tänkte göra en sån där töntig "om mig" grej som Carro hade kommit på också, höhö.
Ha det bra allihopa så ses vi nästa vecka!

Namn: Louise Johansosn
Född: 1993-04-04 (50 dagar tills jag och Rickard fyller år)
Stjärntecken: Vädur
Modersklubb: Haninge HK
Hur länge har jag spelat?: Sen jag gick i femman, alltså ca. 7 år.
Intressen: Såklart spela handboll. Vara med vänner osv... finns inte så överdrivet mycket intressen faktiskt. Tråkig som man är.
Kort om mig själv: Pluggar Samhälle. Turism på Fredrika, andra året. Är smått skoltrött just nu men kämpar på.
Handbollsidol (jag vet, lame): Ööööh... finns en hel del. Men jag gillar Abalo och Karabatic
Planerar att sluta på handboll: Har inga speciella planer på att sluta än på ett tag iallafall

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar