15 mars, 2011

Bättre sent än aldrig

Jag skulle vart i London nu ja.. Men igår på flygplatsen så spyddde jag, hyffsat mycket och mådde illa, mina lärare tyckte inte jag skulle följa med och jag kände mig inte så taggad på att flyga då heller. sjukt tråkigt, men vad ska man göra. Kanske kommer och tränar på torsdag då, hoppas jag är frisk tills dess. Nu har jag iallafall gjort det här också:

Namn: Emelie Forsberg
Född: 1 Februari 1992
Stjärntecken: vattuman!
Modersklubb: Haninge
Hur länge har jag spelat?: Sen handbollsskolan, sen jag var 6-7 kanske skulle jag tro..
Intressen: handboll och kåmpizar, hihi
Kort om mig själv: morgontrött, blir lätt sur om det går dåligt på handbollsplanen annars är jag oftast jätte glad, 1.70 lång, brunt hår och bruna ögon
Handbollsidol (jag vet, lame): den var svår... Får väll bli någon målvakt.. Gentzel eller vad han hette den långa..
Planerar att sluta på handboll: najnaj, inte än på ett tag!

1 kommentar: