13 mars, 2011

EN HEL LÅDA MED FRUKT!!



Namn: Jessica Glantz
Född: 1994-09-12, seeeeeeeent!!
Stjärntecken: jungfru
Modersklubb: Haninge
Hur länge har jag spelat?: Har för mig att det är första, andra klass så tio år snart. Fan va rutti!
Intressen: Oj förutom handboll... Musik, spelar piano+gitarr - sjunger... hellre än bra, åka skidor, vänner såklart, laga mat eller typ baka - jag vet kärring på den! Men erkänn kladdkaka är gott!
Kort om mig själv: har jordens sämsta humor, hatar fiskmåsar och hårstråna som fastna i handbollsklirret, älskar kanelbullar och sen eftersom alla andra skrivit... pluggar, går idrottsprogrammet på farsta - första året!
Handbollsidol (jag vet, lame): Mato är min idol!
Planerar att sluta på handboll: Typ i graven... Det finns väll rullstolshandboll när man blir asgammal och inte orkar springa?


Hoppas jag blir frisk snart också... dom tog ju allt mitt blod på det där blodprovet så nu måste dom hitta felet
tack för mig och kramis på alla! :)

sanna och malin: marmeladmacka säger jag bara! :D

1 kommentar: